Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5
zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj
pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia
rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy,
pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych
chwilach.
czytaj więcej »
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5
zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj
pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia
rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy,
pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych
chwilach.
czytaj więcej »
Wczoraj w mojej pracy pojawił się temat, który wydaje mi się ważny. Mianowicie zadzwoniła do mnie Pani Wanda i powiedziała, że pogorszył się stan zdrowia jej podopiecznej. Warto pamiętać, że w pracy opiekunki taka sytuacja może się przydarzyć. Dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam, jak zachować się w podobnym przypadku. Zapraszam!
więcej »
„Na dworze ziąb, a tu kaloryfery nie grzeją…” – skarżyła się przez telefon Pani Dorota. Opiekunka dotarła na miejsce zlecenia i po kilku dniach przestało działać ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego. Co zrobiłam w tej sytuacji? Zapraszam do czytania!
więcej »
Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :)
więcej »