ATERIMA MED to pewna, legalna i bezpieczna firma – jesteśmy na rynku od 2011 roku
Ponad 100 000 razy! Na tyle zleceń wyjechali z nami nasi Opiekunowie przez ponad 10 lat.
Wypłacamy wynagrodzenie zawsze na czas – zgodnie z umową i wcześniejszymi ustaleniami.
Na 78% wszystkich naszych ofert wyjeżdżają ci sami, zadowoleni Opiekunowie. Znajdź swoją stałą ofertę!
Jesteśmy firmą nr 1 w branży opiekuńczej według rankingu firm na portalu opiekunki24.pl.
9,7/10 – nasza ocena wśród polecających nas Opiekunów. Dołącz do grona zadowolonych Opiekunów – sprawdź nasze oferty!
W naszej codziennej pracy kierujemy się mottem: „zaopiekuj się naszym Podopiecznym, a my zaopiekujemy się Tobą”.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do bezpłatnych webinarów „Profesjonalni w opiece" z przydatnymi wskazówkami dotyczącymi opieki nad osobami starszymi.
Zapewniamy stałą i indywidualną opiekę Koordynatora.
Nasi Opiekunowie mogą korzystać z nieodpłatnych i indywidualnych porad prawnych.
Organizujemy przejazd w obie strony i zapewniamy bezpieczną podróż ATERIMA Busem od drzwi do drzwi.
Zapewniamy wsparcie psychologiczne przez telefoniczne konsultacje z psychologiem.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do wsparcia językowego przez indywidualne konsultacje z lektorem języka niemieckiego oraz kursy językowe.
Zapewniamy wsparcie merytoryczne przez telefoniczne konsultacje w zakresie opieki z Ekspertami Biura Medycznego ATERIMA MED.
Ubezpieczamy każdego Opiekuna prywatnym ubezpieczeniem medycznym, które uprawnia do korzystania z bezpłatnej opieki medycznej na terenie Niemiec i Polski.
Mamy sprawdzone oferty – aktualizujemy status oferty każdorazowo ze zmiennikami.
Mamy zlecenia w atrakcyjnych regionach Niemiec – sprawdź nasze oferty!
Mamy blisko 1000 sprawdzonych ofert – pomagamy dopasować je do preferencji Opiekuna.
Do grona Opiekunów ATERIMA MED dołączył właśnie kolejny Opiekun – dziękujemy za zaufanie.
Teraz nasze oferty przegląda 17 osób. Sprawdź dostępne zlecenia i zarezerwuj najlepsze dla siebie.
W tej chwili nasi Koordynatorzy potwierdzają oferty z 23 Opiekunami.
Dziś zlecenie w Niemczech rozpoczyna aż 64 Opiekunów.
image/svg+xml

Jak przygotować się na spotkanie ze zmienniczką?

Pewnego popołudnia zadzwoniła do mnie pani Małgorzata, która wyjechała z ATERIMA MED na swoje pierwsze zlecenie. Na miejscu pracy opiekunka dawała sobie radę bardzo dobrze, seniorka prowadziła bardzo aktywny tryb życia, była pogodna i rozmowna, więc 5 tygodni minęło w mgnieniu oka. Do powrotu pani Małgorzaty do Polski i przyjazdu jej zmienniczki został tydzień. Opiekunka była w Niemczech po raz pierwszy – wcześniej pracowała jako pielęgniarka. Zadzwoniła do mnie z pytaniem, jak przygotować się na przyjazd drugiej opiekunki.

Kiedy przyjedzie? Jak przekazać jej informacje o podopiecznej? Co przygotować?

Jak udało mi się pomóc?

Pytania pani Małgorzaty świadczą o empatii i dużym zaangażowaniu. Jest to także wyraz troski o podopieczną. Wyjazd opiekunki to również sytuacja trudna dla seniorki – osoby starsze źle znoszą zmiany. Bardzo ważne jest więc to, aby do wymiany dobrze się przygotować. Dzięki temu zarówno nowy opiekun, jak i podopieczny unikną niepotrzebnego stresu.

Bardzo się ucieszyłam, że pani Małgorzata, która stawiała w opiece w Niemczech pierwsze kroki, myślała także o drugiej opiekunce, której nawet nie miała okazji poznać. Opowiedziałam pani Małgosi o jej zmienniczce – pani Teresie, która jako opiekunka w ATERIMA MED pracuje już od 3 lat. Powiedziałam, kiedy opiekunka ma przyjechać. Pani Małgorzata zaproponowała, że przed jej przyjazdem zrobi zakupy w osiedlowym supermarkecie i przygotuje większy obiad, aby opiekunka po długiej podróży mogła zjeść coś ciepłego.

Moja rada:

Oczywiście gotowanie obiadu dla zmienniczki nie jest wymagane, ale bardzo ucieszyła mnie inicjatywa pani Małgorzaty. Opiekunka powiedziała mi, że sama chciałaby, aby ktoś przed jej przyjazdem podobnie przygotował dla niej miejsce pracy. Pani Małgorzata zostawiła też notatki związane ze stanem zdrowia podopiecznego. Obie panie przed wyjazdem pani Małgosi miały okazję się poznać, a pani Teresa była bardzo pozytywnie zaskoczona.

Każdemu Opiekunowi ATERIMA MED życzę takiej zmienniczki, jaką jest pani Małgorzata! :)

P.S. W ATERIMA MED, Opiekunka wracająca z pracy do Polski i jej zmienniczka często mogą skontaktować się ze sobą telefonicznie – pozwala to na szybki i sprawny przepływ informacji na temat podopiecznego i miejsca pracy.

 

A teraz lecę, bo telefon dzwoni!

Patrycja – Wasza Koordynatorka ATERIMA MED

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Koordynacji i Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Koordynacji i Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

Najpopularniejsze wpisy

Co zrobić, gdy senior ma problem z chodzeniem?
Wczoraj w mojej pracy pojawił się temat, który wydaje mi się ważny. Mianowicie zadzwoniła do mnie Pani Wanda i powiedziała, że pogorszył się stan zdrowia jej podopiecznej. Warto pamiętać, że w pracy opiekunki taka sytuacja może się przydarzyć. Dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam, jak zachować się w podobnym przypadku. Zapraszam! więcej »
2022-01-12
Co zrobić, gdy popsuje się ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego?
„Na dworze ziąb, a tu kaloryfery nie grzeją…” – skarżyła się przez telefon Pani Dorota. Opiekunka dotarła na miejsce zlecenia i po kilku dniach przestało działać ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego. Co zrobiłam w tej sytuacji? Zapraszam do czytania! więcej »
2021-06-23
Jak porozumieć się z rodziną seniora w sprawie zakupów?
Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :) więcej »
2019-01-03

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatne połączenie →