„Pani Patrycjo! Rura pękła pod wanną, woda się leje, co robić?” – usłyszałam wczoraj rano w słuchawce telefonu. Zadzwoniła do mnie Opiekunka ATERIMA MED, która pracowała w okolicach Hamburga. Czy udało się uniknąć „powodzi”? Odpowiedź znajdziesz w moim wpisie.
Jak udało mi się pomóc?
W pracy opiekunki zdarzają się sytuacje, kiedy trzeba sobie poradzić z usterką w domu podopiecznego. Dlatego też, gdy Pani Jolanta zadzwoniła do mnie z takim problemem, od razu wiedziałam, co robić. Po pierwsze zapytałam, czy Pani wie, gdzie są zawory wody. Wspólnie udało nam się ustalić ich miejsce i Pani Jolanta je zakręciła. Uff, udało się uniknąć zalania łazienki i sąsiadów z dołu. Potem, zapytałam czy na miejscu jest ktoś z rodziny, komu można powiedzieć o kłopocie.
Okazało się, że niestety rodzina podopiecznego jest w tym czasie za miastem. W tej sytuacji od razu zadzwoniłam do naszego pośrednika w Niemczech, który zorganizował przyjazd hydraulika. Na szczęście usterka nie była bardzo poważna. Hydraulik wymienił syfon pod wanną jeszcze tego samego dnia i wieczorem Pani Jolanta razem z seniorką mogły się bez problemu się wykąpać.
Moja rada
Jeśli znajdziesz się w podobnej sytuacji – jeśli to możliwe – zgłoś sytuację rodzinie podopiecznego. To najszybszy sposób, żeby uzyskać pomoc, ponieważ rodzina jest na miejscu w Niemczech. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości – wtedy koniecznie zadzwoń do swojego Koordynatora ATERIMA MED – jego numer znajdziesz w Liście wyjazdowym. Koordynator na pewno Ci pomoże!
A teraz lecę, bo telefon dzwoni!
Patrycja – Wasza Koordynatorka ATERIMA MED
Dodaj komentarz