Praca dla opiekunek w Niemczech

+48 12 341 15 15
Zadzwoń już teraz!

Praca dla opiekunek w Niemczech

Co zrobić, gdy w łazience podopiecznego pęknie rura?

„Pani Patrycjo! Rura pękła pod wanną, woda się leje, co robić?” – usłyszałam wczoraj rano w słuchawce telefonu. Zadzwoniła do mnie Opiekunka ATERIMA MED, która pracowała w okolicach Hamburga. Czy udało się uniknąć „powodzi”? Odpowiedź znajdziesz w moim wpisie.

Jak udało mi się pomóc?

W pracy opiekunki zdarzają się sytuacje, kiedy trzeba sobie poradzić z usterką w domu podopiecznego. Dlatego też, gdy Pani Jolanta zadzwoniła do mnie z takim problemem, od razu wiedziałam, co robić. Po pierwsze zapytałam, czy Pani wie, gdzie są zawory wody. Wspólnie udało nam się ustalić ich miejsce i Pani Jolanta je zakręciła. Uff, udało się uniknąć zalania łazienki i sąsiadów z dołu. Potem, zapytałam czy na miejscu jest ktoś z rodziny, komu można powiedzieć o kłopocie.

Okazało się, że niestety rodzina podopiecznego jest w tym czasie za miastem. W tej sytuacji od razu zadzwoniłam do naszego pośrednika w Niemczech, który zorganizował przyjazd hydraulika. Na szczęście usterka nie była bardzo poważna. Hydraulik wymienił syfon pod wanną jeszcze tego samego dnia i wieczorem Pani Jolanta razem z seniorką mogły się bez problemu się wykąpać.

Moja rada

Jeśli znajdziesz się w podobnej sytuacji – jeśli to możliwe – zgłoś sytuację rodzinie podopiecznego. To najszybszy sposób, żeby uzyskać pomoc, ponieważ rodzina jest na miejscu w Niemczech. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości – wtedy koniecznie zadzwoń do swojego Koordynatora ATERIMA MED – jego numer znajdziesz w Liście wyjazdowym. Koordynator na pewno Ci pomoże!

A teraz lecę, bo telefon dzwoni!

Patrycja – Wasza Koordynatorka ATERIMA MED

Patrycja Niewiadomska
O mnie
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

O mnie

Patrycja Niewiadomska
O mnie
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

Najpopularniejsze wpisy

Co zrobić, gdy senior ma problem z chodzeniem?
Wczoraj w mojej pracy pojawił się temat, który wydaje mi się ważny. Mianowicie zadzwoniła do mnie Pani Wanda i powiedziała, że pogorszył się stan zdrowia jej podopiecznej. Warto pamiętać, że w pracy opiekunki taka sytuacja może się przydarzyć. Dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam, jak zachować się w podobnym przypadku. Zapraszam! więcej »
2018-11-26
Co zrobić, gdy popsuje się ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego?
„Na dworze ziąb, a tu kaloryfery nie grzeją…” – skarżyła się przez telefon Pani Dorota. Opiekunka dotarła na miejsce zlecenia i po kilku dniach przestało działać ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego. Co zrobiłam w tej sytuacji? Zapraszam do czytania! więcej »
2019-12-04
Jak porozumieć się z rodziną seniora w sprawie zakupów?
Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :) więcej »
2018-12-12

Dodaj komentarz

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki ciasteczek i polityki prywatności.

Kliknij i zadzwoń +48 12 341 15 15