Wypłacamy wynagrodzenie zawsze na czas – zgodnie z umową i wcześniejszymi ustaleniami.
ATERIMA MED to pewna i sprawdzona firma – jesteśmy na rynku opieki już ponad 10 lat!
Ponad 100 000 razy! Na tyle zleceń wyjechali z nami nasi Opiekunowie przez ponad 10 lat.
Na 78% wszystkich naszych ofert wyjeżdżają ci sami, zadowoleni Opiekunowie. Znajdź swoją stałą ofertę!
W opinii Opiekunek24 jesteśmy numerem 1 wśród firm świadczących usługi opieki.
Pomagamy w dopasowaniu oferty do potrzeb i możliwości Opiekuna. Porozmawiajmy!
98% Opiekunów i podopiecznych jest zadowolona ze współpracy z nami. Dołącz do grona zadowolonych Opiekunów!
Do grona Opiekunów ATERIMA MED właśnie dołączyła kolejna Opiekunka. Dziękujemy za zaufanie!
Najlepsze oferty schodzą jak świeże bułeczki. Teraz przegląda je 11 osób.
Teraz nasze oferty sprawdza 7 osób.
Nasze oferty weryfikuje teraz 17 osób.
W tej chwili nasi koordynatorzy potwierdzają oferty z 18 Opiekunkami.
Dziś zlecenie w Niemczech rozpoczyna 87 Opiekunek.
Świętujemy! Właśnie podpisaliśmy umowę z kolejną Opiekunką!
Mamy sprawdzone oferty – aktualizujemy status oferty każdorazowo ze zmienniczką.
Rok 2022 to rok wyższych stawek za zlecenie. Dobrze zarabiaj z ATERIMA MED.
5 gwarancji bezpieczeństwa – wyjedź na zlecenie ze spokojną głową. Dajemy poczucie bezpieczeństwa w czasie pandemii.
Jesteśmy w razie potrzeby – zapewniamy indywidualną opiekę Koordynatora.
Pomagamy w opiece nad podopiecznym – służymy fachową poradą Zespołu Pielęgniarskiego.
Oferujemy bezpłatne cykle webinarów z certyfikatem „Profesjonalni w opiece”– tylko dla Opiekunów ATERIMA MED.
Ubezpieczamy każdego Opiekuna – oferujemy pakiet dodatkowego ubezpieczenia, w tym ubezpieczenie na wypadek zachorowania na COVID-19.
Zapewniamy bezpieczną podróż ATERIMA Busem z adresu pod adres.
Mamy blisko 1000 sprawdzonych ofert – pomagamy dopasować je do potrzeb i możliwości Opiekuna.

Praca opiekunki osób starszych w Niemczech

+48 12 341 15 15
Zadzwoń już teraz!

Praca dla opiekunek w Niemczech

Co zrobić, gdy opiekun musi nagle wrócić do domu?

W ostatni czwartek zadzwoniła do mnie Pani Krystyna – Opiekunka ATERIMA MED – z informacją, że musi jechać na pogrzeb, ponieważ bliska osoba z jej rodziny zmarła. Przeczytaj, jak sobie z tym poradziłam.

Jak udało mi się pomóc?

Pani Krystyna zadzwoniła do mnie zdenerwowana. Martwiła się, że nie uda się zorganizować szybkiego powrotu do Polski. Na początku uspokoiłam ją i zapewniłam, że postaram się pomóc. Potem od razu dałam znać pośrednikowi w Niemczech oraz rodzinie podopiecznego o tym, że pani Krystyna musi wrócić na pewien czas do domu. Okazało się, że rodzina mogła przejąć opiekę nad seniorem na 4 dni.

Musiałam szybko szukać zmienniczki i jednocześnie organizowałam transport dla Pani Krystyny. Niestety w danym dniu nie było już wolnych miejsc na autokar czy bus do Polski. Zadzwoniłam do kilku innych przewoźników i na szczęście znalazł się jeden bilet na następny dzień. Ucieszyłam się, że Pani Krystyna będzie mogła wyjechać z Niemiec i dotrze do domu na czas. Ale to nie koniec mojej pracy… Dalej szukałam osoby, która byłaby chętna ją zastąpić – udało mi się ją znaleźć po kilku dniach :) Nie było to łatwe zadanie, tym bardziej cieszę się, że mogłam pomóc Pani Krystynie i zapewnić nową opiekę dla seniora.

Moja rada

Jeśli znajdziesz się w podobnej sytuacji – od razu zadzwoń do swojego Koordynatora (jego numer znajdziesz w Liście wyjazdowym). Opisz Koordynatorowi sytuację i powiedz, jak szybko musisz wrócić do Polski. Czekaj cierpliwie na kontakt – Koordynatorzy zrobią wszystko, żeby zorganizować Ci szybki powrót do domu.

A teraz lecę, bo telefon dzwoni!

Patrycja – Wasza Koordynatorka ATERIMA MED

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

Najpopularniejsze wpisy

Co zrobić, gdy senior ma problem z chodzeniem?
Wczoraj w mojej pracy pojawił się temat, który wydaje mi się ważny. Mianowicie zadzwoniła do mnie Pani Wanda i powiedziała, że pogorszył się stan zdrowia jej podopiecznej. Warto pamiętać, że w pracy opiekunki taka sytuacja może się przydarzyć. Dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam, jak zachować się w podobnym przypadku. Zapraszam! więcej »
2022-01-12
Co zrobić, gdy popsuje się ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego?
„Na dworze ziąb, a tu kaloryfery nie grzeją…” – skarżyła się przez telefon Pani Dorota. Opiekunka dotarła na miejsce zlecenia i po kilku dniach przestało działać ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego. Co zrobiłam w tej sytuacji? Zapraszam do czytania! więcej »
2021-06-23
Jak porozumieć się z rodziną seniora w sprawie zakupów?
Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :) więcej »
2019-01-03

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatne połączenie →

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki ciasteczek i polityki prywatności.