Praca dla opiekunek w Niemczech

+48 12 341 15 15
Zadzwoń już teraz!

Praca dla opiekunek w Niemczech

Co zrobić, gdy opiekun musi nagle wrócić do domu?

W ostatni czwartek zadzwoniła do mnie Pani Krystyna – Opiekunka ATERIMA MED – z informacją, że musi jechać na pogrzeb, ponieważ bliska osoba z jej rodziny zmarła. Przeczytaj, jak sobie z tym poradziłam.

Jak udało mi się pomóc?

Pani Krystyna zadzwoniła do mnie zdenerwowana. Martwiła się, że nie uda się zorganizować szybkiego powrotu do Polski. Na początku uspokoiłam ją i zapewniłam, że postaram się pomóc. Potem od razu dałam znać pośrednikowi w Niemczech oraz rodzinie podopiecznego o tym, że pani Krystyna musi wrócić na pewien czas do domu. Okazało się, że rodzina mogła przejąć opiekę nad seniorem na 4 dni.

Musiałam szybko szukać zmienniczki i jednocześnie organizowałam transport dla Pani Krystyny. Niestety w danym dniu nie było już wolnych miejsc na autokar czy bus do Polski. Zadzwoniłam do kilku innych przewoźników i na szczęście znalazł się jeden bilet na następny dzień. Ucieszyłam się, że Pani Krystyna będzie mogła wyjechać z Niemiec i dotrze do domu na czas. Ale to nie koniec mojej pracy… Dalej szukałam osoby, która byłaby chętna ją zastąpić – udało mi się ją znaleźć po kilku dniach :) Nie było to łatwe zadanie, tym bardziej cieszę się, że mogłam pomóc Pani Krystynie i zapewnić nową opiekę dla seniora.

Moja rada

Jeśli znajdziesz się w podobnej sytuacji – od razu zadzwoń do swojego Koordynatora (jego numer znajdziesz w Liście wyjazdowym). Opisz Koordynatorowi sytuację i powiedz, jak szybko musisz wrócić do Polski. Czekaj cierpliwie na kontakt – Koordynatorzy zrobią wszystko, żeby zorganizować Ci szybki powrót do domu.

A teraz lecę, bo telefon dzwoni!

Patrycja – Wasza Koordynatorka ATERIMA MED

Patrycja Niewiadomska
O mnie
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

O mnie

Patrycja Niewiadomska
O mnie
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

Najpopularniejsze wpisy

Co zrobić, gdy senior ma problem z chodzeniem?
Wczoraj w mojej pracy pojawił się temat, który wydaje mi się ważny. Mianowicie zadzwoniła do mnie Pani Wanda i powiedziała, że pogorszył się stan zdrowia jej podopiecznej. Warto pamiętać, że w pracy opiekunki taka sytuacja może się przydarzyć. Dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam, jak zachować się w podobnym przypadku. Zapraszam! więcej »
2018-11-26
Jak porozumieć się z rodziną seniora w sprawie zakupów?
Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :) więcej »
2018-12-12
Co zrobić, gdy popsuje się ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego?
„Na dworze ziąb, a tu kaloryfery nie grzeją…” – skarżyła się przez telefon Pani Dorota. Opiekunka dotarła na miejsce zlecenia i po kilku dniach przestało działać ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego. Co zrobiłam w tej sytuacji? Zapraszam do czytania! więcej »
2019-12-04

Dodaj komentarz

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki ciasteczek i polityki prywatności.

Zostaw swój numer - oddzwonimy