W ATERIMA MED bardzo dużą wagę przykładamy do częstego kontaktu z zatrudnionymi u nas Opiekunami. Nasi Koordynatorzy zawsze są do Waszej dyspozycji.
Podsumowaliśmy ilość połączeń odbieranych i wykonywanych przez pracowników Działu Obsługi Klienta ATERIMA MED. Prezentują się one następująco:
- łączna liczba zarejestrowanych połączeń przychodzących wyniosła 26 795,
- Dział Obsługi Klienta odbierał średnio aż 750 połączeń miesięcznie,
- 77 432 – ta imponująca liczba prezentuje natomiast ilość połączeń wychodzących do naszych Opiekunów!
Wynika z tego jasno, że nasi Opiekunowie często do nas dzwonią – a my do nich jeszcze częściej! :) Na jedną rozmowę przychodzącą wykonujemy trzy wychodzące. Do tego dochodzą setki SMSów i maili!
Jak widać, dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy zawsze mogli na nas polegać – także w weekendy i święta.
W Dziale Obsługi Klienta staramy się ciągle rozwijać, błyskawicznie odbierać telefony i mieć jak najlepszy kontakt z wszystkimi naszymi pracownikami.