ATERIMA MED to pewna, legalna i bezpieczna firma – jesteśmy na rynku od 2011 roku
Ponad 100 000 razy! Na tyle zleceń wyjechali z nami nasi Opiekunowie przez ponad 10 lat.
Wypłacamy wynagrodzenie zawsze na czas – zgodnie z umową i wcześniejszymi ustaleniami.
Na 78% wszystkich naszych ofert wyjeżdżają ci sami, zadowoleni Opiekunowie. Znajdź swoją stałą ofertę!
Jesteśmy firmą nr 1 w branży opiekuńczej według rankingu firm na portalu opiekunki24.pl.
9,7/10 – nasza ocena wśród polecających nas Opiekunów. Dołącz do grona zadowolonych Opiekunów – sprawdź nasze oferty!
W naszej codziennej pracy kierujemy się mottem: „zaopiekuj się naszym Podopiecznym, a my zaopiekujemy się Tobą”.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do bezpłatnych webinarów „Profesjonalni w opiece" z przydatnymi wskazówkami dotyczącymi opieki nad osobami starszymi.
Zapewniamy stałą i indywidualną opiekę Koordynatora.
Nasi Opiekunowie mogą korzystać z nieodpłatnych i indywidualnych porad prawnych.
Organizujemy przejazd w obie strony i zapewniamy bezpieczną podróż ATERIMA Busem od drzwi do drzwi.
Zapewniamy wsparcie psychologiczne przez telefoniczne konsultacje z psychologiem.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do wsparcia językowego przez indywidualne konsultacje z lektorem języka niemieckiego oraz kursy językowe.
Zapewniamy wsparcie merytoryczne przez telefoniczne konsultacje w zakresie opieki z Ekspertami Biura Medycznego ATERIMA MED.
Ubezpieczamy każdego Opiekuna prywatnym ubezpieczeniem medycznym, które uprawnia do korzystania z bezpłatnej opieki medycznej na terenie Niemiec i Polski.
Mamy sprawdzone oferty – aktualizujemy status oferty każdorazowo ze zmiennikami.
Mamy zlecenia w atrakcyjnych regionach Niemiec – sprawdź nasze oferty!
Mamy blisko 1000 sprawdzonych ofert – pomagamy dopasować je do preferencji Opiekuna.
Do grona Opiekunów ATERIMA MED dołączył właśnie kolejny Opiekun – dziękujemy za zaufanie.
Teraz nasze oferty przegląda 17 osób. Sprawdź dostępne zlecenia i zarezerwuj najlepsze dla siebie.
W tej chwili nasi Koordynatorzy potwierdzają oferty z 23 Opiekunami.
Dziś zlecenie w Niemczech rozpoczyna aż 64 Opiekunów.
image/svg+xml

Pakiet dodatkowych ubezpieczeń – 7 kroków postępowania

Jesteś pracownikiem ATERIMA MED? Więc masz gwarancję pakietu dodatkowego prywatnego ubezpieczenia podczas Twojej pracy w Niemczech. Tutaj znajdziesz informacje, jak możesz w razie potrzeby skorzystać z ubezpieczenia.

Jesteś chory i potrzebujesz pomocy lekarza w Niemczech? Doskonale rozumiemy, że to trudna i stresująca sytuacja. Robimy, co w naszej mocy, by szybko i sprawnie zapewnić chorym Opiekunom potrzebną za granicą pomoc. To dla nas ważne, by czuli się u nas zaopiekowani!

Dlatego w ATERIMA MED możesz liczyć na wsparcie Katarzyny Kawy czyli dedykowanej osoby, która poprowadzi Cię od pierwszego telefonu ze zgłoszeniem choroby do momentu załatwienia wszystkich dokumentów dla ERGO. Wszystko po to, by maksymalnie ułatwić Ci tę niałatwą sytuację. Przeczytaj wywiad z Katarzyną Kawą TUTAJ i dowiedz się, jak pomagamy na co dzień chorym Opiekunom w ATERIMA MED.  

7 kroków w przypadku choroby w Niemczech

1. Telefon do ERGO

W razie potrzeby wizyty u lekarza koniecznie skontaktuj się z ERGO w celu umówienia wizyty bezgotówkowej.

tel.: (+48) 58 309 11 00

2. Kontakt z ATERIMA MED

Za każdym razem, gdy korzystasz z dodatkowego ubezpieczenia medycznego ERGO, bardzo prosimy o poinformowanie o tym ATERIMA MED.

3. Oczekiwanie na wizytę

Poczekaj cierpliwie na telefon od ERGO z terminem i godziną wizyty lekarskiej. Ubezpieczyciel stara się zawsze znaleźć lekarza jak najbliżej Twojego miejsca pracy.

Kontakt ubezpieczyciela powinien nastąpić w ciągu 3-4 godzin. Jeśli tak się nie stanie, ponów kontakt z ERGO.

4. Wizyta u lekarza

Porada lekarska i badanie odbywa się z reguły bezgotówkowo. Ważne, aby wszystkie dokumenty wystawione były na nazwisko Opiekuna (recepty, dokumentacja medyczna).

Uwaga: Wizyta u stomatologa nie podlega opcji bezgotówkowej.

5. Recepty i leki

ERGO dokonuje zwrotu za poniesione koszty zakupu leków tylko w przypadku, gdy leki te zostały przepisane przez lekarza, m.in. antybiotyki, maści czy leki przeciwbólowe. Zwrot dokonywany jest po wypełnieniu formularza szkody ERGO i załączeniu oryginalnych recept oraz rachunków zakupu.

6. Formalności

Po zakończonym leczeniu, należy uzupełnić formularz „Koszty leczenia ERGO” (otrzymasz go od ATERIMA MED) i wraz z oryginałami recept i rachunków przesłać go do ERGO pocztą tradycyjną, listem poleconym.

ERGO Reiseversicherung AG 

Oddział w Polsce
ul. Chmielna 101/102
80-748 Gdańsk

7. Masz pytania? Zadzwoń do nas!

W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z ATERIMA MED!

Co w przypadku gdy:

Opiekun nie ma przy sobie gotówki:
Przypominamy, iż np. wykup leków czy wizyta u stomatologa nie odbywają się bezgotówkowo, dlatego przypominamy o konieczności zabrania ze sobą karty bankomatowej lub gotówki w wysokości min. 150-200 EUR na wyjazd. Można także poprosić o zaliczkę na poczet wynagrodzenia Dział Kadr i Płac lub skontaktować się z ATERIMA MED, aby ustalić najlepsze rozwiązanie – nie działaj sam!

ERGO długo nie oddzwania z terminem wizyty lekarskiej:
Wtedy należy po 3-4 godzinach ponowić kontakt, w przypadku problemów prosimy o kontakt z ATERIMA MED. W przypadku zachorowania podczas weekendu bądź świąt należy niezwłocznie skontaktować się z ERGO (infolinia obsługiwana jest 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) oraz zadzwonić na numer alarmowy ATERIMA MED i zgłosić sprawę osobie pełniącej dyżur.

Jeżeli rodzina chce pomóc i zorganizować własnego lekarza:
Aby nie było problemu z płatnością, trzymamy się zasady, że tylko ERGO umawia i organizuje wizyty lekarskie. Jeśli rodzina niemiecka ma znajomego lekarza lub lekarza rodzinnego – koniecznie powiedz o tym ERGO podczas kontaktu telefonicznego – nie działaj na własną rękę! Alternatywnie skontaktuj się z ATERIMA MED, aby ustalić najlepsze rozwiązanie – nie działaj sam!

Jeśli sytuacja zdrowotna bardzo się pogarsza:
Jeśli czujesz, że stan Twojego zdrowia się pogarsza, a nie ma informacji zwrotnej od ERGO – nie czekaj! W takich sytuacjach należy niezwłocznie zadzwonić po pogotowie na numer 112 lub udać się do najbliższego szpitala. Dalsze kroki i kontakt dotyczący organizacji i płatności za usługę przejmuje ERGO wraz z ATERIMA MED.

Dziękujemy za oddany głos!
Zamów bezpłatne połączenie →