ATERIMA MED to pewna, legalna i bezpieczna firma – jesteśmy na rynku od 2011 roku
Ponad 100 000 razy! Na tyle zleceń wyjechali z nami nasi Opiekunowie przez ponad 10 lat.
Wypłacamy wynagrodzenie zawsze na czas – zgodnie z umową i wcześniejszymi ustaleniami.
Na 78% wszystkich naszych ofert wyjeżdżają ci sami, zadowoleni Opiekunowie. Znajdź swoją stałą ofertę!
Jesteśmy firmą nr 1 w branży opiekuńczej według rankingu firm na portalu opiekunki24.pl.
9,7/10 – nasza ocena wśród polecających nas Opiekunów. Dołącz do grona zadowolonych Opiekunów – sprawdź nasze oferty!
W naszej codziennej pracy kierujemy się mottem: „zaopiekuj się naszym Podopiecznym, a my zaopiekujemy się Tobą”.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do bezpłatnych webinarów „Profesjonalni w opiece" z przydatnymi wskazówkami dotyczącymi opieki nad osobami starszymi.
Zapewniamy stałą i indywidualną opiekę Koordynatora.
Nasi Opiekunowie mogą korzystać z nieodpłatnych i indywidualnych porad prawnych.
Organizujemy przejazd w obie strony i zapewniamy bezpieczną podróż ATERIMA Busem od drzwi do drzwi.
Zapewniamy wsparcie psychologiczne przez telefoniczne konsultacje z psychologiem.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do wsparcia językowego przez indywidualne konsultacje z lektorem języka niemieckiego oraz kursy językowe.
Zapewniamy wsparcie merytoryczne przez telefoniczne konsultacje w zakresie opieki z Ekspertami Biura Medycznego ATERIMA MED.
Ubezpieczamy każdego Opiekuna prywatnym ubezpieczeniem medycznym, które uprawnia do korzystania z bezpłatnej opieki medycznej na terenie Niemiec i Polski.
Mamy sprawdzone oferty – aktualizujemy status oferty każdorazowo ze zmiennikami.
Mamy zlecenia w atrakcyjnych regionach Niemiec – sprawdź nasze oferty!
Mamy blisko 1000 sprawdzonych ofert – pomagamy dopasować je do preferencji Opiekuna.
Do grona Opiekunów ATERIMA MED dołączył właśnie kolejny Opiekun – dziękujemy za zaufanie.
Teraz nasze oferty przegląda 17 osób. Sprawdź dostępne zlecenia i zarezerwuj najlepsze dla siebie.
W tej chwili nasi Koordynatorzy potwierdzają oferty z 23 Opiekunami.
Dziś zlecenie w Niemczech rozpoczyna aż 64 Opiekunów.
image/svg+xml

Jak porozumieć się z rodziną seniora w sprawie zakupów?

Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :)

Jak udało mi się pomóc?

Zakupy to jeden z obowiązków pracy w opiece. Rodzina wydziela pieniądze, a opiekunka musi nimi gospodarować. Pamiętam, że ja też podczas pierwszego wyjazdu bałam się spraw związanych z zakupami. Musiałam skrupulatnie zapisywać wydatki – a jak wiadomo, paragony lubią się gubić :) Pani Bożena znała język niemiecki tylko w stopniu podstawowym. Miała więc trochę trudności z dogadaniem się w sprawie zakupów. Zgłosiłam tę sprawę do naszego pośrednika w Niemczech, który przyjechał na miejsce i pomógł w ustaleniu budżetu oraz podziale obowiązków z rodziną. Córka podopiecznej zobowiązała się do robienia większych zakupów raz na tydzień. Natomiast opiekunka będzie załatwiać tylko drobne sprawunki – np. wyskoczy do sklepu po świeże pieczywo. Opowiedziałam jej również, jak prowadzić tabelę wydatków. Po rozmowie ze mną Pani Bożenie spadł kamień z serca. Cieszę się z tego bardzo! Wiem, że po trzech tygodniach opiekunka zapomniała o kłopocie i bez problemu zarządzała budżetem domowym.

Moja rada:

Przed wyjazdem na zlecenie warto poznać przydatne słówka związane z zakupami – szczególnie jeśli jedziesz do pracy po raz pierwszy. Lekcje na ten temat znajdziesz tutaj i tutaj. Polecam też bardzo fajny artykuł na temat prowadzenia budżetu domowego w pracy opiekunki. Ponadto w ATERIMA MED każda Opiekunka dostaje Informator Opiekuna osoby starszej z przykładem, jak prowadzić tabelę wydatków – warto zabrać Informator ze sobą do Niemiec. Jeśli będziesz potrzebować wsparcia – zadzwoń do swojego Koordynatora, tak jak to zrobiła Pani Bożena. Na pewno pomożemy! :) Przypominam, że numer do Koordynatora znajduje się w Liście wyjazdowym.

A teraz lecę, bo telefon dzwoni!

Patrycja – Wasza Koordynatorka ATERIMA MED

Dziękujemy za oddany głos!

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Koordynacji i Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Koordynacji i Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

Najpopularniejsze wpisy

Co zrobić, gdy senior ma problem z chodzeniem?
Wczoraj w mojej pracy pojawił się temat, który wydaje mi się ważny. Mianowicie zadzwoniła do mnie Pani Wanda i powiedziała, że pogorszył się stan zdrowia jej podopiecznej. Warto pamiętać, że w pracy opiekunki taka sytuacja może się przydarzyć. Dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam, jak zachować się w podobnym przypadku. Zapraszam! więcej »
2022-01-12
Co zrobić, gdy popsuje się ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego?
„Na dworze ziąb, a tu kaloryfery nie grzeją…” – skarżyła się przez telefon Pani Dorota. Opiekunka dotarła na miejsce zlecenia i po kilku dniach przestało działać ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego. Co zrobiłam w tej sytuacji? Zapraszam do czytania! więcej »
2021-06-23
Jak porozumieć się z rodziną seniora w sprawie zakupów?
Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :) więcej »
2019-01-03

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatne połączenie →