ATERIMA MED to pewna, legalna i bezpieczna firma – jesteśmy na rynku od 2011 roku
Ponad 100 000 razy! Na tyle zleceń wyjechali z nami nasi Opiekunowie przez ponad 10 lat.
Wypłacamy wynagrodzenie zawsze na czas – zgodnie z umową i wcześniejszymi ustaleniami.
Na 78% wszystkich naszych ofert wyjeżdżają ci sami, zadowoleni Opiekunowie. Znajdź swoją stałą ofertę!
Jesteśmy firmą nr 1 w branży opiekuńczej według rankingu firm na portalu opiekunki24.pl.
9,7/10 – nasza ocena wśród polecających nas Opiekunów. Dołącz do grona zadowolonych Opiekunów – sprawdź nasze oferty!
W naszej codziennej pracy kierujemy się mottem: „zaopiekuj się naszym Podopiecznym, a my zaopiekujemy się Tobą”.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do bezpłatnych webinarów „Profesjonalni w opiece" z przydatnymi wskazówkami dotyczącymi opieki nad osobami starszymi.
Zapewniamy stałą i indywidualną opiekę Koordynatora.
Nasi Opiekunowie mogą korzystać z nieodpłatnych i indywidualnych porad prawnych.
Organizujemy przejazd w obie strony i zapewniamy bezpieczną podróż ATERIMA Busem od drzwi do drzwi.
Zapewniamy wsparcie psychologiczne przez telefoniczne konsultacje z psychologiem.
Nasi Opiekunowie mają dostęp do wsparcia językowego przez indywidualne konsultacje z lektorem języka niemieckiego oraz kursy językowe.
Zapewniamy wsparcie merytoryczne przez telefoniczne konsultacje w zakresie opieki z Ekspertami Biura Medycznego ATERIMA MED.
Ubezpieczamy każdego Opiekuna prywatnym ubezpieczeniem medycznym, które uprawnia do korzystania z bezpłatnej opieki medycznej na terenie Niemiec i Polski.
Mamy sprawdzone oferty – aktualizujemy status oferty każdorazowo ze zmiennikami.
Mamy zlecenia w atrakcyjnych regionach Niemiec – sprawdź nasze oferty!
Mamy blisko 1000 sprawdzonych ofert – pomagamy dopasować je do preferencji Opiekuna.
Do grona Opiekunów ATERIMA MED dołączył właśnie kolejny Opiekun – dziękujemy za zaufanie.
Teraz nasze oferty przegląda 17 osób. Sprawdź dostępne zlecenia i zarezerwuj najlepsze dla siebie.
W tej chwili nasi Koordynatorzy potwierdzają oferty z 23 Opiekunami.
Dziś zlecenie w Niemczech rozpoczyna aż 64 Opiekunów.
image/svg+xml

Nagła choroba opiekuna w Niemczech – co robić?

Zima w tym roku była wyjątkowo mroźna. W spokojne czwartkowe popołudnie zadzwoniła do mnie pani Elżbieta, Opiekunka ATERIMA MED, która nagle poczuła silny ból gardła.

Już po krótkim „halo” było słychać, że pani Ela ma poważne problemy z mówieniem i traci głos. Opiekunka zadzwoniła do mnie, bo źle się poczuła i miała problem z dodzwonieniem się na infolinię ubezpieczyciela, czyli ERGO.

Jak udało mi się pomóc?

W przypadku choroby w Niemczech nasi Opiekunowie mają gwarancję pakietu dodatkowego prywatnego ubezpieczenia. Pierwszy krok to telefon do ERGO w celu umówienia wizyty lekarskiej w Niemczech, a następnie poinformowanie ATERIMA MED. Pani Ela miała problem z dodzwonieniem się, dlatego poprosiłam o pomoc moją koleżankę i eksperta ds. ERGO – Katarzynę Kawę. Kasia w takich sytuacjach pomaga naszym Opiekunom w kontakcie z ERGO i sprawnym umówieniu wizyty u specjalisty najbliżej miejsca pracy Opiekuna.

Wizytę udało się umówić już na drugi dzień. Przypomniałam pani Eli, aby wszystkie dokumenty, które otrzyma po wizycie i wykupieniu leków (tj. recepty, dokumentację medyczną, rachunki za leki) wysłała do ERGO razem z wypełnionym formularzem szkody. Wizyty w ramach ubezpieczenia zwykle odbywają się bezgotówkowo, jednak warto na wszelki wypadek mieć przy sobie trochę gotówki.

Historia zakończyła się szczęśliwie, bo pani Ela po kilku dniach poczuła się lepiej. Opiekunka otrzymała też całkowity zwrot kosztów za wykupione na receptę lekarstwa.

Moja rada:

Jeśli będąc w Niemczech źle się poczujesz, pamiętaj, aby zadzwonić do ubezpieczyciela, a następnie do ATERIMA MED. Robimy co w naszej mocy, aby szybko i sprawnie pomóc naszym Opiekunom. Jeśli nie wiesz, co zrobić w takiej sytuacji, sprawdź nasz artykuł „Pakiet dodatkowych ubezpieczeń – 7 kroków postępowania”, z którego dowiesz się, jak krok po kroku skorzystać z ubezpieczenia i umówić wizytę u specjalisty w Niemczech. Przecież zdrowie jest najważniejsze!

 

A teraz lecę, bo telefon dzwoni!

Patrycja – Wasza Koordynatorka ATERIMA MED

Dziękujemy za oddany głos!

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Koordynacji i Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

O autorce

Patrycja Niewiadomska
Patrycja Niewiadomska
O autorce
Patrycja Niewiadomska
Mam ponad 10 lat doświadczenia pracy w opiece – 8 rodzinnego i 2,5 zawodowego. Kiedyś wyjeżdżałam do pracy z ATERIMA MED. Dzisiaj pracuję jako Koordynatorka w Zespole Koordynacji i Wsparcia Opiekunów. Każdego dnia rozmawiam z naszymi Opiekunami telefonicznie – wspieram ich w pracy, pomagam im rozwiązywać problemy i radzę, co robić w trudniejszych chwilach. czytaj więcej »

Najpopularniejsze wpisy

Co zrobić, gdy senior ma problem z chodzeniem?
Wczoraj w mojej pracy pojawił się temat, który wydaje mi się ważny. Mianowicie zadzwoniła do mnie Pani Wanda i powiedziała, że pogorszył się stan zdrowia jej podopiecznej. Warto pamiętać, że w pracy opiekunki taka sytuacja może się przydarzyć. Dlatego postanowiłam opowiedzieć Wam, jak zachować się w podobnym przypadku. Zapraszam! więcej »
2022-01-12
Co zrobić, gdy popsuje się ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego?
„Na dworze ziąb, a tu kaloryfery nie grzeją…” – skarżyła się przez telefon Pani Dorota. Opiekunka dotarła na miejsce zlecenia i po kilku dniach przestało działać ogrzewanie w mieszkaniu podopiecznego. Co zrobiłam w tej sytuacji? Zapraszam do czytania! więcej »
2021-06-23
Jak porozumieć się z rodziną seniora w sprawie zakupów?
Pani Bożena wyjechała do pracy w Niemczech po raz pierwszy. Po kilku dniach od przyjazdu na miejsce zadzwoniła do mnie i nieśmiało powiedziała: „Głupio przyznać, ale mam problem z zakupami. Nie mogę dogadać się z córką seniorki”. Od razu powiedziałam pani Bożenie, że nie ma czego się wstydzić. W końcu to jej pierwszy tydzień w nowej pracy. Jesteście ciekawi, o co dokładnie chodziło? To zapraszam na wpis! :) więcej »
2019-01-03

Dodaj komentarz

Zamów bezpłatne połączenie →